torsdag 8 september 2011

5 Dialoger

 1:
- jag förstår inte varför det kunde bli så?
 - Ne jag venne
 - aja
 - så äre
- ska du av nu?
 - aa
 - Okej, men ring mig när du kommit hem.
 - okee
 - aa men vi hörs
 - a hej

2:
 - Hahaha
 . hahahaha
 . så sjukt
 - ja hahahaha
 - aja skit samma,, hiih,,
 - har du en tändare?
 - haha, a
 - tack, hihi
 - vad sa han då?
 - hahahaha
 - hahaha

3.
 - asså sara ser fan förjävlig ut i den klänningen
 - jaa verkligen, ser ut som hon typ sovit i den.
 - haha aa
 - hej
 - hej
 - vem var det?
 - viktor heter han
 - haha sikken näsa
 - hahah
 - haha

4.
 -  ahhmmmmeeä
 - tänk om man typ skulle göra såhär
 - hahahahahahaha
 - hahahahha
 - eller så här
 - hahah, folk skulle tro att man var cp
 - hahah jaaaa
 - ajä
 - haha sorry,
 - din lille jävel
 - hahahahah
 - hahahah

5.
 - ne du gör fel, asså kolla här
 - a men ska göra om sen
 - men du ska ju sätta dom närmare varandra
 - men jag ska ju ha två och denna är den lugna
 - aja gör som du vill, om du vill ha fel så okej.
 - men det lir ju inte fel om jag får göra det på mitt sätt
 - ne okej
 - nice den blev
 - tack , ja sa ju att den blev bra
 - aja

2 kommentarer:

  1. Det verkar som att det är samma personer i de olika dialogerna. Se om du kan hitta fler sammanhang att skriva ned. Jag vill att du ska få syn på deras olika riktningar och vilja.

    SvaraRadera